Hoe ondersteunen wij onze opdrachtgever Motorola met de invulling van negen Motorolameubels binnen de MediaMarkt?
Face The Public managet de dagelijkse operatie, bemant de Motorolameubels en zorgt ervoor dat medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen en uitdagen.
Naast dat wij verantwoordelijk zijn voor de recruitment, planning en rapportage, bieden wij extra mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Zo worden onze ambassadeurs getraind en begeleid om de beste resultaten te bereiken. Door dagelijks contact met onze medewerkers creëren wij betrokkenheid en door de juiste begeleiding kunnen wij elke dag onze salesresultaten blijven verbeteren.
Wij onderscheiden ons door persoonlijke begeleiding, opleiding en aandacht. Kwaliteit staat bij ons voorop.
Onze getrainde ambassadeurs zijn het eerst aanspreekpunt voor Motorola in de MediaMarkt. Door een goede productkennis weten wij klanten te helpen met de aanschaf van een passend nieuw Motorolaproduct. Door onze aanpak, waarbij medewerkers op de juiste manier getraind en begeleid worden, tillen we de verkoopresultaten naar een hoger niveau. Zo zijn wij hét visitekaartje van Motorola.
Wij gaan graag aan de slag om jouw merk te activeren. En dit kan van idee, concept tot uitvoering. Als bureau helpen we jou op het gebied van fysieke merkactivatie-, promotie- en salesactiviteiten in de klantreis.
Realisatie Shop-in-Shop
Merkactivaties
Salespromoties
Revenue ownership