Vraagstuk
Hoe promoten wij de duurzaam gekweekte vis van onze opdrachtgever de Nederlandse Vereniging van Viskwekers (NeVeVi)?


Oplossing
Twee keer per jaar (voor- en najaar) gaan onze ambassadeurs voor NeVeVi in heel Nederland de straat op om te flyeren, informeren en kortingscoupons uit te delen bij deelnemende viswinkels.
Wij zijn verantwoordelijk voor de recruitment, planning en verdere begeleiding van deze merkactivatie. Zo worden naast de inzet van onze ambassadeurs ook de viswinkels van tevoren benaderd voor deelname. Het doel van deze activatie is om aandacht te creëren voor de NeVeVi paling, een duurzaam gekweekte paling met het ESF label, en dus beter voor het milieu!
De Face The Public way
Wij onderscheiden ons door persoonlijke begeleiding, opleiding en aandacht. Kwaliteit staat bij ons voorop.
Tijdens de NeVeVi promotiedagen zorgen onze getrainde ambassadeurs voor het enthousiasmeren van het winkelende publiek. Door het overbrengen van de juiste merkinformatie zorgen wij zo naast bewustwording ook voor een boost in omzet voor de deelnemende viswinkels.

Resultaten
+..%
meer verkoop
...
mensen bereikt
..
extra kantoren geopend

Een offerte aanvragen voor een merkactivatie?
Wij gaan graag aan de slag om jouw merk te activeren. En dit kan van idee, concept tot uitvoering. Als bureau ontzorgen we op het gebied van fysieke merkactivatie-, promotie- en salesactiviteiten in de klantreis.