Human
Insights.

Elk moment waarop mensen in aanraking komen met je merk, is een kans om waardevolle data te verzamelen. Deze data biedt inzicht in de mens achter de klant en is van onschatbare waarde voor je merk. Bij Face The Public zetten we deze human insights voor je merk aan het werk, zodat je optimaal kunt profiteren van deze kennis.

We zetten de strategische informatie om in een dashboard dat helpt bij:

  • Het verbeteren van het verkoopproces
  • Het optimaliseren van marketingcampagnes
  • De ontwikkeling van verbeterde producten

Human Insights bij De Longhi.

Situation.
De’Longhi, producent van hoogwaardige koffieapparaten, heeft behoefte aan menselijke inzichten in haar klanten om een optimale beleving te kunnen bieden.

Solution.
Er werd door Face The Public waardevolle data verzameld over het koopgedrag, validatie van unique selling points en emoties van consumenten.

Result.
Dit heeft niet alleen geleid tot een hogere klanttevredenheid, maar heeft De’Longhi ook in staat gesteld om haar marketing en productstrategie├źn te optimaliseren en verder te groeien als premium merk.

“Door FTP hebben we onze klant dieper leren kennen dan ooit” – De Longhi

Let's connect.

Bij Face The Public houden we van doorpakken. We hebben korte lijnen en schakelen snel. Dus, ben je benieuwd naar wat Human Insights voor jouw merk kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op en samen vinden we de beste activatie voor jouw merk.